Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Regulamin zakupów

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

 

§1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

1. Sklep internetowy http://jp-jewellery.pl (zwany dalej „Sklep”) prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem strony internetowej, na podstawie niniejszego Regulaminu (zwanego dalej „Regulamin”).

2. Właścicielem Sklepu jest:

F.H.U. PIOTR TOMASZEWSKI Z SIEDZIBĄ W ŁODZI, ADRES: UL. SZKOLNA 41, 93-362 ŁÓDŹ, wpisaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 7282644314, REGON: 100889619, adres email: jp.jewellery00@gmail.com .

3. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2

ZAMÓWIENIA

 

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,

b) poprzez nasz profil na Facebooku: https://www.facebook.com/Jewellery.JP/

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem lub poprzez komunikator Messenger. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie "Zamawiam" w panelu zakupów.

 

§3

ATNOŚCI

 

1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności:

- przelew tradycyjny

- PayU

- Masterpass

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy. 

- przesyłka polecona Pocztą Polską (dostawa do 4 dni roboczych) - 8,70zł

- przesyłka kurierska DHL (dostawa do 2 dni roboczych) - 15,00zł

- przesyłka kurierska DPD (dostawa do 2 dni roboczych) - 16,00zł

- paczkomat InPost - 12,00zł

- przesyłka zagraniczna do krajów Unii Europejskiej - 17,00zł

(ceny przesyłek zagranicznych wzrastają wraz z wartością zamówienia, ze względu na wliczone koszty ubezpieczenia paczek)

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

 

§4

WYSYŁKA TOWARU

 

1. Towar zamówiony przez Klienta jest wysyłany przez Sklep za pośrednictwem firm wysyłkowych (tj. Poczta Polska, Firmy kurierskie).

2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. Termin wysyłki liczony jest od daty zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

NUMER KONTA BANKOWEGO

88 1870 1045 2078 1062 7277 0001

PRZY PRZELEWACH ZAGRANICZNYCH PODAJEMY:

IBAN:  PL88 1870 1045 2078 1062 7277 0001

SWIFT BIC: NESBPLPW

 

§5

REKLAMACJE

 

1. Podstawą przyjęcia reklamacji przez Sklep jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).

2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Formularz zwrotu jest dostępny do pobrania na stronie sklepu http://jp-jewellery.pl (zakładka "Zakupy" -> Formularz zwrotu towaru).

3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie do 14 dni roboczych od momentu przyjęcia zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

5. Indywidualne ustawienia komputera,monitora lub innego urządzenia, służącego do wyświetlania strony internetowej Sklepu przez Klienta, powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

§6

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000r. Klient ma prawo odstąpienia od Umowy.

2. Prawo odstąpienia od Umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży do Sklepu oświadczenie o odstąpieniu od Umowy w terminie do 10 dni od daty odbioru towaru.

3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym (w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji). Koszty przesyłki ponosi Klient.

Przykład 1.

Pani Ewa zamówiła online pościel. Oferowane przez sprzedawcę formy dostarczenia to: kurier za 15 zł i Poczta Polska za 10 zł. Pani Ewa jako sposób dostarczenia wybrała kuriera. Pościel jednak nie odpowiadała pani Ewie, dlatego zwróciła towar w ciągu 14 dni. Jakie koszty zwrotu ponosi sprzedawca?

Sprzedawca musi zwrócić pani Ewie kwotę, jaką zapłaciła za pościel oraz 10 zł za przesyłkę, ponieważ jest to najtańsza opcja przesyłki oferowana przez sprzedawcę.

Przy zwrocie towaru konsument natomiast musi ponieść koszty wysyłki towaru do sprzedawcy.

Zobacz więcej: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-kto-ponosi-koszty-zwrotu-oraz-wysylki-przesylki

4. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w Ust. 2 i 3 §6, oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.

7. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w Art. 10 Ust. 3 ustawy określonej w Ust. 1 powyżej, tj. w zakresie:

a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),

b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania,

c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,

d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

f) dostarczania prasy,

g) usług w zakresie gier hazardowych.

 

§7

OCHRONA PRYWATNOŚCI

 

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

 

§8

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

 

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9

WEJŚCIE W ŻYCIE I ZMIANY REGULAMINU

 

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl